20 Ιουλίου 2014

Κολιοί στο φούρνο με μουστάρδα

the recipe in english
υλικά
  • 2 κολιούς
  • 3 πιπεριές
  • 1 κρεμμύδι ξερό
  • 2-3 σκελίδες σκόρδο
  • 2 κουταλιές μουστάρδα dijon
  • 2 κλωναράκια φρέσκο θυμάρι
  • 1/2 ποτήρι λευκό κρασί 
  • 1 λεμόνι, χυμό
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι
  • πιπέρι
εκτέλεση
Προθερμαίνετε το φούρνο στους 200C.
Πλένετε και καθαρίζετε τους κολιούς από τα εντόσθια και αν θέλετε κόβετε και τα κεφάλια. Λέπια δεν έχουν.
Κόβετε τις πιπεριές και τα κρεμμύδια σε ροδέλες, ψιλοκόβετε το σκόρδο και τ' απλώνετε σ' ένα πυρέξ.
Τα περιχύνετε με το κρασί και το χυμό λεμονιού.
Αλείφετε τους κολιούς εσωτερικά κι εξωτερικά με τη μουστάρδα και βάζετε στη κοιλιά τους από ένα κλωναράκι θυμάρι.
Βάζετε  τα ψάρια πάνω στα λαχανικά,  και τα περιχύνετε με λίγο ελαιόλαδο.


Αλατοπιπερώνετε και τα ψήνετε για περίπου 40 λεπτά.

9 σχόλια:

  1. Ζητω το καλοκαιρι με τους ωραιους μεζεδες και τα πολυχρωμα φαγητα του!!
    Μου ασεσει η μουσταρδα στο ψαρι. Ωραιες και ζωντανες φωτογραφιες!!!!!!
    Καλως ορισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ τι όμορφοι κολιοί!!! Έχει κανέναν και για μένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα!!! ωραιο και πανευκολο φαγακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τα πιο αγαπημένα μου ψαράκια! Η μουστάρδα θα του πάει σίγουρα πολύ, Όπως και το τρικολόρε κρεββατάκι από πιπεριές και κρεμμύδια!
    Φιλάκια Πέπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μουστάρδα πηγαίνει πολύ στο ψάρι και οι Κολιοί είναι στην εποχή τους! Χρωματιστές οι φωτογραφίες σου και ζωντανές Πεπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς όρισες Πέπη!Εύχομαι να πέρασες όμορφα!
    Οι κολιοί συγκατσλέγονται στα αγαπημένα μου ψάρια.Και ο τρόπος που μας τους παρουσίασες είναι πολύ ελκυστικός!
    Μου έλειψαν οι ζωντανές εικόνες σου και τα γευστικά υπονοούμενα που αφήνουν....
    Επιθύμισα την ζωντάνια των χρωμάτων και τον διάλογο που δημιουργεί μία πρόταση σου με τον ουρανίσκο μου.
    Παρ´όλα αυτά,ελπίζω ότι το καλοκαίρι σου θα συνεχιστεί!
    Φιλιά πολλα,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα ψάρια σου, το καλοκαίρι είναι ιδανική εποχή για να τα απολαμβάνεις.
    Για μένα κράτησε, εκείνο στα δεξιά το ξεροψημένο.
    Αν κατάλαβα καλά μας το έσκασες για λίγες διακοπές; Ελπίζω να έκανες καμιά παραπάνω βουτιά και για εμάς!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρωμο, υπέροχο, σαγηνευτικό και με πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Ο κολιός είναι "βολικό" ψάρι και είναι η εποχήτου, οπότε μας το σέρβιρες στο πιάτο όσο πιο μερακλίδικα γινόταν!

    Καλώς ήρθες κι επίσημα my Peps!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια σου πεπη και απο μενα!!
    Ειμαι η κική και είμαι στη δουλειά και μου τρέχουν τα σαλια με τους κολιουσ σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή