18 Δεκεμβρίου 2014

Καναπεδάκια με Καπνιστή Πέστροφα, Πορτοκάλι και Κατσικίσιο Τυρί


υλικά για 20-25 καναπεδάκια
  • 300γρ κατσικίσιο τυρί μαλακό (chèvre)
  • 100γρ τυρί κρέμα
  • 2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
  • 1/4 κουταλάκι αλάτι
  • μια πρέζα πιπέρι καγιέν
  • 100γρ καπνιστή πέστροφα
  • ξύσμα από 2 πορτοκάλια
  • 2 κουταλιές σχοινόπρασο ψιλοκομμένο
  • ψωμάκια για καναπεδάκια ή κράκερς 


εκτέλεση

Βάζετε σ' ένα μπωλ το κατσικίσιο τυρί, το τυρί κρέμα, τις λιωμένες σκελίδες σκόρδο, αλάτι και πιπέρι καγιέν. Ανακατεύετε καλά.
Ψιλοκόβετε τη καπνιστή πέστροφα και τη προσθέτετε στο μίγμα μαζί με το ξύσμα πορτοκαλιού και το σχοινόπρασο. Ανακατεύετε καλά.


Μοιράζετε το μίγμα σε ψωμάκια ή κρακεράκια και γαρνίρετε με σχοινόπρασο και ξύσμα πορτοκαλιού.






24 σχόλια:

  1. Γέμισαν τα μάτια μου αστεράκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μα τι να πω και τι ν΄ αφήσω για αυτό το ορεκτικό και αυτή την dark φωτογράφιση!?

    Εκανες φοβερή δουλειά!
    Συγχαρητήρια για το γιορτινό σου ορεκτικό. Λίγη πολυτέλεια (έστω και τόσο λίγη όσο μια μπουκιτσα από καναπεδάκι) χρειάζεται τις γιορτινές μέρες. Εδωσες την τέλεια ιδέα γκουρού των ορεκτικών!!! Πάντα το έλεγα και να που βγαίνω αληθηνή! Τα ορεκτικα σου πάνε πολύ!!!

    Οσο για τη φωτογράφιση δεν έχω λόγια. Μαύρος φόντος, ασημί αστεράκια και το μίνιμαλ έγινε γκλάμουρ!
    Μπράβο σου !!!!

    Καλημέραααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που ξαναμπήκα για δέκατη φορά από το πρωί μου ήρθε να σου πω:
      Το ανεκδοτάκι μας που είναι?????

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώωωωωωωωωω ... κοκκίνισα....
      Πάντως κι εμένα μου άρεσαν πολύ τα αστεράκια!

      Ανεκδοτάκι δεν έχει σήμερα το μενού!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος18/12/14, 9:10 π.μ.

    Τρελαίνομαι για πέστροφα και για τέτοια μεζεδάκια γενικότερα, αυτός ο συνδυασμός θα δοκιμαστεί! Πολύ ωραίες και οι φωτογραφίες, άκρως εορταστικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι πρέπει να τα δοκιμάσεις αφού σ' αρέσει η πέστροφα και το πορτοκάλι της πάει πολύ!!

      Σ' ευχαριστώ Τάνια!!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Πεπη με τις γκουρμεδιες σου και τις υπεροχες λεπτομερειες σου!!!
    Τρελαινομαιγια πεστροφα και συνδυασμος με πορτοκαλι με προκαλει να τα φτιαξω!!!!!!
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Κική!!
      Περιμένω εντυπώσεις!!!

      Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ νόστιμα και εντυπωσιακά καναπεδάκια!!! Υπέροχες φώτο!!!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν διαβάζω μια πρόταση σου νιώθω καθησιχασμένη.
    Ξέρω ότι θα βρω την μοναδική σου παρουσίαση.
    Ότι θα ανακαλύψω κάτι νέο και σίγουρα εθιστικό.
    Ότι διαβάζοντας τα υλικά και την εκτέλεση ,είναι σαν να το εχω ήδη κάνει!
    Ότι θα χαζεύω για κάμποσα ώρα τις φωτογραφίες,σαν να αγόρασα περιοδικό γαστριμαργίας.
    Έτσι αισθάνθηκα και σήμερα.Ακριβώς έτσι!
    Ααααα! Και επίσης λειτουργεί και ο μηχανισμός της εικονικής απόλαυσης....αυτό δεν μου αρέσει μόνο!!!
    Φιλάκιααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!

      Διαγραφή
  6. Αγαπώ chèvre! Πολύ γκλαμουρατο καναπεδακι! Και μου αρέσουν πολύ αυτά τα ψωμάκια που διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλος ο γαλαξίας στο πιάτο μας μέσα και γύρω από το καναπεδάκι!
    Μπράβο, μπράβο και η σύνθεση των υλικών μες τη γεύση... εντάξει έσκισαν οι φωτό σου!

    * Το υπέροχο ψωμάκι από κάτω είναι αυτό το μαύρο γερμανικό ψωμί;

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπίαααααααααααα μου!!! Σ' ευχαριστώ!!!

      ναι, το pumpernickel!!!

      Διαγραφή
  8. ΕΙναι απο αυτα τα καναπέδακια που αν περνουσαν μπροστα μου σε δίσκο θα επαιρνα 2 με την δικαιολογια οτι ειναι και για δευτερο ατομο (αλλά θα τα ετρωγα μονάχη μου χα χα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πεπάκι αγαπημένο γεια σου! Φανταστικό το άλειμμα και σούπερ αστεράτη φωτογράφιση! Καλές γιορτές, να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έρη μου!!
      Να περάσεις κι εσύ όμορφα!!!
      Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  10. Εντυπωσιακά, νόστιμα και παρουσιασμένα με αστέρια!!Πεπάκι είναι τα ιδανικά ορεκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αστεράτη συνταγή!!!!!!! πολύ καλή!
    αυτά τα μαύρα ψωμάκια πολύ μου αρέσουν για καναπεδάκια!
    ΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια καναπεδάκια Πέπη!! Αστέρια κι ό,τι πρέπει για τον μπουφέ του Αγ. Ιωάννου!! Πολύ γκουρμέ!!!
    Καλή χρονιά με υγεία, χαρά και αγάπη! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή